Pages

.:: Menyusuri Sebuah Kehidupan~ ::.

↑ Dapatkan informasi helangsenja dengan menekan RSS ini

Save Palestin
Photobucket
..:: Berbahagialah orang yang dapat menjadi tuan untuk dirinya, menjadi pemandu untuk nafsunya dan menjadi kapten untuk bahtera hidupnya-Saidina Ali- ::..

Followers

Wednesday, September 24, 2008

:: Pagi-pagi yang indah bersama sahabat ::

[ Bersedia untuk menikmati makanan sahur yang lazat..:) ]
[ Makan makanan western sekali sekala..hehe ]
[ Sup ayam, panas lagi..best² ]
[ Tengah khusyuk baca doa makan..2/3 malam, waktu mustajab berdoakan ]
[ Raden Rahmatinor tengah makan cheiken chop..mengidam la nih ]
[ Ni la makanan kitorang - save budget ]
[ nyium..nyium..sedak² ]
[Aku dengan Zahid - khusyuk tengah makan]

Rasulullah bersabda:
"Hendakkah kamu jika aku bagitahu satu perkara yang lebih baik daripada martabat puasa, solat dan sedekah? Mereka menjawab, 'Sudah tentu.' Baginda bersabda : Memperbaiki hubungan, kerana sesungguhnya kerosakan hubungan adalah pencukur / pemusnah agama"
Hadith Riwayat Al-Tarmizi (2433) : Sahih Sunan Al-Tarmizi (2509)

Hari ini rasa bahagia jer ada sahabat-sahabat ni..hehe..ni baru dapat makan sahur bersama kat bilik aku..biasanya, ada yang bangun lewat la, ada yang minum air jer, pahtu tidur balik la..last-last tak sahur bersama-sama gak.

Gambar-gambar ini adalah sahabat roomate aku Bilal F3.4. Sesape nak mai, bleh mai, tapi kena ada makanan baru bleh masuk..hehe..walaupun time ni aku tidur kul 3 pagi, tapi alhamdulillah, dapat bangun pukul 4 pagi. Sejam jer aku tidur. Besela, student katakan.

Bilik aku pun dah jadi macam bilik serbaguna dah. Semua benda roomate aku guna kat bilik aku, makan, minum, tidur, wat assignment dan bleh dikatakan macam-macam benda lah..huhu. Papepun, bersahabatlah kamu kerana Allah dan membenci la kamu kerana Allah.

Semoga persahabatan ini berkekalan sehingga ke akhir hayat. InsyaAllah..

p/s: sorry, muka-muka tak mandi lagi..haha~

No comments: