Pages

.:: Menyusuri Sebuah Kehidupan~ ::.

↑ Dapatkan informasi helangsenja dengan menekan RSS ini

Save Palestin
Photobucket
..:: Berbahagialah orang yang dapat menjadi tuan untuk dirinya, menjadi pemandu untuk nafsunya dan menjadi kapten untuk bahtera hidupnya-Saidina Ali- ::..

Followers

Thursday, September 04, 2008

:: Gerakan mahu BN wujudkan kod etika ahli ::

KUALA LUMPUR: Gerakan akan membentangkan pada mesyuarat Dewan Tertinggi Barisan Nasional (BN) akan datang cadangan supaya diperkenalkan kod etika serta mekanisme disiplin bagi semua anggota parti komponennya.

Pemangku Presidennya, Tan Sri Dr Koh Tsu Koon hari ini berkata langkah itu penting bagi mencegah anggota parti komponen BN mengeluarkan kenyataan berbaur perkauman dan mengamalkan tingkah laku yang bertentangan dengan tuntutan masyarakat, yang boleh menjejaskan perpaduan negara dan kesepakatan dalam parti gabungan itu.

Sambungan...http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Wednesday/Mutakhir/20080903182027/Article/

** Apa nak jadi dah dengan kumpulan BN nih, dulu kata PR ni yang suka buat masalah perkauman, sekarang dah kena batang hidung sendiri..huuh..nampaknya diorang ni da tak lama nak kena turun..:)

Sekarang baru nak buat kod etika, nasi dah jadi bubur..

"Jadilah seperti kunang-kunang yang menerangi malam walaupun cahaya yang kecil. Bukan seperti kelkatu yang sepanjang hidupnya bergantung kepada cahaya"

No comments: