Pages

.:: Menyusuri Sebuah Kehidupan~ ::.

↑ Dapatkan informasi helangsenja dengan menekan RSS ini

Save Palestin
Photobucket
..:: Berbahagialah orang yang dapat menjadi tuan untuk dirinya, menjadi pemandu untuk nafsunya dan menjadi kapten untuk bahtera hidupnya-Saidina Ali- ::..

Followers

Monday, October 27, 2008

:: Tidak boleh memberi jaminan akan menutup aurat ::



"Nak buat haji bukan semudah yang disangka, kita kena mempersiapkan
diri daripada segala aspek dan perkara. Sampai seru Insya-Allah saya
pasti menunaikan haji kelak, begitu juga dengan soal bertudung. Ia
bukan perkara main-main dan cukuplah andai tampil dengan imej sebegitu
datang dengan hati yang betul-betul ikhlas dan bersedia. Soal bertudung
memang wajib dan saya pasti menerima dengan hati yang reda jika
benar-benar ingin ke arah itu.



"Tapi saya tidak boleh memberi jaminan yang saya akan menutup aurat selepas kembali nanti. Niat saya ke sana hanya ingin beribadat
dan melunaskan tanggungjawab demi sebuah pekerjaan.
Harap pihak di luar
sana tidak terlalu fanatik mengharapkan sesuatu perubahan kerana bimbang akan memakan diri pada akhirnya," kata Eja yang ditemubual dua hari sebelum dia berangkat ke Tanah Suci.


Berita selanjutnya....(Berita Harian)


Apa nak jadi ngn artis kita sekarang nieeee.....iskk...iskk..klu yer pun..tak yah la nak cakap macam ni klu tak nak tutup aurat...pelik2 zaman sekarang...
apa plak korang pikir isu ni?? Marah niee..

Buat kepala fenin laa....ok dah. Jom study..Exam2..hehe..

No comments: