Pages

.:: Menyusuri Sebuah Kehidupan~ ::.

↑ Dapatkan informasi helangsenja dengan menekan RSS ini

Save Palestin
Photobucket
..:: Berbahagialah orang yang dapat menjadi tuan untuk dirinya, menjadi pemandu untuk nafsunya dan menjadi kapten untuk bahtera hidupnya-Saidina Ali- ::..

Followers

Sunday, October 12, 2008

:: Gambar Hari Raya Family 2008 ::

Ini gambar-gambar kenangan semasa Hari Raya 2008 keluargaku..Sungguh meriah..walaupun ayah ku sudah tiada disampingku..namun kesedihan bukan segala-galanya. Hidup mesti diteruskan dan perjuangan mesti dilaksanakan.


Pandai tak aku bakar ayam??
macam ni caranya duwe..
Sempat lagi sepupu aku posing..
Kiut tak anak sepupu aku??hehe..
Macam ahli kung fu tak???
Pak sedara aku tengah berehat..
Jom makan!!
Keluarga Ayah Cik & Ayah Ki
Ni sape plak mamat nih...huu..bikin suspen jer..
Akhil Hayy yang ke-2..:)
Ni nenek aku sebelah mak aku..antara org paling tua di bandar Tanah Merah,
Semoga Allah panjangkan umur nenek ku ini...
Mek, posing sket...aaa..baru cantik..
3 kawan sejoli..
Selepas solat Hari Raya..ni baru sikit
Ini generasi keluarga aku..sampai ada ciuk dah nenek aku..besarkan??huh

Semoga Allah rahmati keturunan Tok Guru Nik Daud..Amin..
Bestnya makan...bese la..hari raya kan..sumer best..

2 comments:

|| syazwaniadnan || said...

kalo ko kawen, ade anak, tambah la generasi nenek ko tuu. kih3

helangsenja said...

insyaAllah..skrg tgh usha2 calon yg sesuai...hhehe..tapi tgu ko dulu kot..