Pages

.:: Menyusuri Sebuah Kehidupan~ ::.

↑ Dapatkan informasi helangsenja dengan menekan RSS ini

Save Palestin
Photobucket
..:: Berbahagialah orang yang dapat menjadi tuan untuk dirinya, menjadi pemandu untuk nafsunya dan menjadi kapten untuk bahtera hidupnya-Saidina Ali- ::..

Followers

Saturday, March 28, 2009

Jom layari blog Tok Guru


Jom kita sama-sama melayari blog tok guru yang baru saja dilancarkan baru-baru ini. Di sini saya memetik kata-kata tok guru. Klik di sini.

" Saya difahamkan bahawa Blog saya ini sangat berbeza dengan blog-blog yang sedia ada. Ini ialah kerana Blog ini disediakan dalam dua versi, iaitu rumi dan jawi. Oleh yang demikian, dapatlah pembaca yang terdiri dari imam dan guru-guru pondok membaca Blog tersebut untuk mengetahui tulisan/pendirian saya selaku Menteri Besar dan Mursyidul Am. Barangkali Blog saya ini boleh juga menjadi sumber rujukan kepada wartawan supaya setiap pendirian saya dalam setiap isu tidak mudah dikeliru atau lebih-lebih lagi cuba diputar belitkan. "

Semoga kita mendapat informasi terus dari tok guru. InsyaAllah..

Selamat berdakwah di blog, tok guru.. :)

"Setiap mata yang tertutup belum bererti ia tidur. Setiap mata terbuka belum bererti ia melihat"
||helangsenja@yahoo.com||

3 comments:

Unknown said...

siapalah bakal pengganti tok guru nanti..hmm..

fizzah said...

emm..wpn akak x bape nk knl tok guru sb akak xpnh merasa duduk d bwh pemerintahannya TETAPI akak yakin yg tok guru seorg yg sgt berwibawa

Unknown said...

betul tu kak..
siti nurhaliza pun ada impian nak berjumpa tok guru..
harap org len pun sama